Skip navigation

Просмотр собрания по группе - Авторы Artemenko, T.M.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 12 из 12
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Some aspects of communicative language teaching methodologyАртеменко, Т.М.; Artemenko, T.M.
2016Some peculiarities of foreign language communicative competence formationАртеменко, Т.М.; Artemenko, T.M.
2016Варіювання комунікативного значення директивних реплік-відповідейАртеменко, Т.М.; Артеменко, Т.Н.; Artemenko, T.M.; Липко, І.П.; Липко, И.П.; Lypko, I.P.
2017Вводные there и itРоманюк, С.М.; Romaniuk, S.M.; Zaitseva, M.O.; Зайцева, М.О.; Зайцева, М.А.; Артеменко, Т.М.; Артеменко, Т.Н.; Artemenko, T.M.; Липко, І.П.; Липко, И.П.; Lypko, I.P.
2016Квеситивні та констативні репліки-відповіді у комунікативному процесіАртеменко, Т.М.; Артеменко, Т.Н.; Artemenko, T.M.; Липко, І.П.; Липко, И.П.; Lypko, I.P.
2012Комунікативна компетенція як необхідна складова процесу навчання іноземних мовАртеменко, Т.М.; Липко, И.П.; Artemenko, T.M.; Lypko, I.P.
2016Комунікативна спрямованість процесу навчання іноземної мовиАртеменко, Т.М.; Артеменко, Т.Н.; Artemenko, T.M.
2016Особливості функціонування констативних, квеситивних та директивних реплік-відповідей у діалогічному дискурсіАртеменко, Т.М.; Артеменко, Т.Н.; Artemenko, T.M.; Липко, І.П.; Липко, И.П.; Lypko, I.P.
2013Прагматичний та семантичний аналіз квеситивних реплік-відповідей при навчанні ефективного спілкування іноземною мовоюАртеменко, Т.М.; Липко, І.П.; Artemenko, T.M.; Lypko, I.P.
2012Прагматичний та семантичний аналіз конотативного діалогу при навчанні мовної комунікаціїАртеменко, Т.М.; Ліпко, І.П.; Artemenko, T.M.; Lipko, I.P.
2016Про деякі комунікативні стратегії навчання іноземної мовиАртеменко, Т.М.; Артеменко, Т.Н.; Artemenko, T.M.; Липко, І.П.; Липко, И.П.; Lypko, I.P.
2016Стратегії і тактики мовленнєвої поведінки комунікантів в умовах відносин асоціаціїЛипко, І.П.; Липко, И.П.; Lypko, I.P.; Артеменко, Т.М.; Артеменко, Т.Н.; Artemenko, T.M.