Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/10345
Назва: Роль правового виховання в механізмі забезпечення прав людини
Інші назви: Роль правового воспитания в механизме обеспечения прав человека
The role of legal education in human rights protection mechanisms
Автори: Тітомир-Зотова, O.C.
Ключові слова: правове виховання
виховання у сфері прав людини
культура прав людини
стандарти прав людини
механізми захисту прав людини
правовое воспитание
воспитание в сфере прав человека
культура прав человека
стандарты прав человека
механизмы защиты прав человека
legal education
education in the field of human rights
human rights culture
human rights standards
human rights mechanisms
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Тітомир-Зотова О. С. Роль правового виховання в механізмі забезпечення прав людини / О. С. Тітомир-Зотова // Вісник Запорізького національного університету.Серія: Юридичні науки. – 2014. – № 4, ч. 2. – С. 36–43.
Короткий огляд (реферат): У статті надається характеристика правовому вихованню у сфері прав людини та з’ясовується його значення для забезпечення міжнародних стандартів прав людини на національному рівні. Автор визначає правове виховання у сфері прав людини як освіту, підготовку та інформаційно-роз’яснювальну діяльність, спрямовану на виховання універсальної культури прав людини. Стверджується, що ефективне виховання в галузі прав людини не лише слугує джерелом знань про права людини та про механізми їх захисту, а й формує навички, необхідні для реалізації та захисту прав людини в повсякденному житті. Виховання в галузі прав людини заохочує підходи й моделі поведінки, необхідні для захисту прав усіх членів суспільства. Воно покликане впроваджувати фундаментальні принципи прав людини, такі як рівність і недопущення дискримінації, а також підкреслювати їх взаємозв’язок, неподільність та універсальний характер.
В статье представлена характеристика правового воспитания в сфере прав человека и раскрыто его значение в обеспечении международных стандартов прав человека на национальном уровне. Автор определяет правовое воспитание в сфере прав человека как образование, подготовку и информационно-разъяснительную деятельность, направленную на воспитание универсальной культуры прав человека. Утверждается, что эффективное воспитание в сфере прав человека не только служит источником знаний о правах человека и о механизмах их защиты, но и формирует навыки, необходимые для реализации и защиты прав человека в повседневной жизни. Воспитание в сфере прав человека поощряет подходы и модели поведения, необходимые для защиты прав всех членов общества. Оно призвано внедрять фундаментальные принципы прав человека, такие как равенство и недопущение дискриминации, а также подчеркивать их взаимосвязь, неделимость и универсальный характер.
Опис: The article presents a characterization of legal education in the field of human rights and discloses its role in implementation of international standards of human rights at the national level. The author defines the legal education in the field of human rights as education, training and awareness-raising activities aimed to the formation of a universal culture of human rights. It is argued that the effectiveness of education in the field of human rights does not only provide knowledge about human rights and mechanisms for their protection, it also forms the skills needed for the implementation and protection of human rights in everyday life. Education in human rights encourages approaches and behaviors necessary to protect the rights of all members of society. It is intended to introduce the fundamental principles of human rights, such as equality and non-discrimination, as well as to emphasize their relationship, indivisible and universal. Ideally, the result of legal education in the field of human rights is respect for others, giving reasonable grounds to expect that these members of society, at least will not be among those who violate the rights of others in the future. However, legal education in human rights poses a higher purpose – to inspire people to defend not only their interests, but the interests of others. Legal education makes them stand on their level of real educators and human rights activists that they helped protect human rights, even if the violation will not touch them personally. In this purpose, nothing is unattainable: no need to expect that these people devote their entire lives human rights, it is important that they are aware of the problems, take them to heart and could do something to change the current situation, if they believe that it is necessary. This is the phenomenon of legal activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://law.journalsofznu.zp.ua/visnik-4-2014-2/2289-titomir-zotova-o-s-rol-pravovogo-vikhovannya-v-mekhanizmi-zabezpechennya-prav-lyudini
https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/10345
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри теорії держави і права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Titomir_36–43.pdf186.18 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.