Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/12082
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMarchenko, O.S.-
dc.contributor.authorYarmak, O.V.-
dc.date.accessioned2017-02-08T17:46:50Z-
dc.date.available2017-02-08T17:46:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationMarchenko O. S. Value creation networks and prices for consulting services: theoretical frameworks and models / O. S. Marchenko, O. V. Yarmak // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – № 12. – С. 17–23.en
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12082-
dc.descriptionУ статті розкрито теоретичні аспекти мережевого підходу до надання консалтингових послуг та визначення їх цінності і ціни. Обґрунтовано комплексний характер консалтингової послуги, роль мереж консалтингу у формуванні її цінності. Представлено теоретичні засади моделі галузевої міжпослугової мережі формування цінності і ціни консалтингового комплексу.en
dc.description.abstractThe article outlines the theoretical aspects of the network approach to value creation and consulting services pricing. The authors ground the comprehensive nature and the role of consulting networks in consulting service value creation. The theoretical frameworks of the model of a branch inter-service network of value creation and the consulting complex pricing are explained.en
dc.description.abstractВ статье раскрыты теоретические аспекты сетевого подхода к предоставлению консалтинговых услуг и формированию их ценности и цены. Обоснованы комплексный характер консалтинговой услуги, роль сетей консалтинга в формировании ее ценности. Представлены теоретические основы модели отраслевой межуслуговой сети формирования ценности и цены консалтингового комплекса.-
dc.language.isootheren
dc.subjectінтелектуальні послугиen
dc.subjectконсалтингові послугиen
dc.subjectзовнішній та внутрішній консалтингові комплексиen
dc.subjectцінність консалтингової послугиen
dc.subjectланцюг цінності консалтингової послугиen
dc.subjectціннісний підхід до ціноутворення в сфері консалтингуen
dc.subjectинтеллектуальные услугиen
dc.subjectконсалтинговые услугиen
dc.subjectвнешний и внутренний консалтинговые комплексыen
dc.subjectценность консалтинговой услугиen
dc.subjectцепочка ценности консалтинговой услугиen
dc.subjectценностный подход к ценообразованию в сфере консалтингаen
dc.subjectintellectual servicesen
dc.subjectconsulting servicesen
dc.subjectinternal and external consulting complexesen
dc.subjectconsulting service valueen
dc.subjectconsulting service value chainen
dc.subjectvalue approach to pricing in the consulting fielden
dc.titleValue creation networks and prices for consulting services: theoretical frameworks and modelsen
dc.title.alternativeМережі створення цінності та ціни консалтингових послуг: теоретичні засади та моделіen
dc.title.alternativeСети создания ценности и цены консалтинговых услуг: теоретические основы и моделиen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Наукові статті кафедри економічної теорії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marchenko_Yarmak_17-23.pdf123.94 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.