Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/13352
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГолубнича, Л.О.-
dc.date.accessioned2017-12-09T16:22:42Z-
dc.date.available2017-12-09T16:22:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГолубнича Л. О. Ситуативні вправи на заняттях з іноземної мови у немовних ВНЗ як один із засобів активізації пізнавальної діяльності студентів / Л. О. Голубнича // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology / ed.: Dr. Xenia Vamos. – Budapest, 2017. – V (51), is. 112. – P. 15–18.en
dc.identifier.urihttps://www.slideshare.net/SocietyforCulturalan/science-and-education-a-new-dimension-pedagogy-and-psychology-issue-112-
dc.identifier.urihttp://seanewdim.com/uploads/3/4/5/1/34511564/ped_psy_iv51_112.pdf-
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/13352-
dc.descriptionThe article deals with the problem of intensification of students’ cognitive activity at foreign language lessons where situational exercises are used. The author determined the structure and set the requirements for the use of situational exercises to enhance learning of students of non-language universities at foreign language lessons. The paper presents examples of situational exercises in the classroom with students of non-linguistic specialties for teaching communication skills and activities which prepare students for speaking.en
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема активізації навчальної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови за допомогою ситуативних вправ. Схарактеризовано структуру та визначено вимоги для застосування ситуативних вправ з метою активізації пізнавальної діяльності студентів немовних ВНЗ на заняттях з іноземної мови. Представлено приклади використання ситуативних вправ на заняттях зі студентами нелінгвістичних спеціальностей для навчання комунікативних звичок та підготовчої діяльності.en
dc.description.abstractВ статье рассматривается проблема активизации познавательной деятельности студентов на занятиях по иностранному языку с помощью ситуативных упражнений. Охарактеризована структура и определены требования для применения ситуативных упражнений с целью активизации познавательной деятельности студентов неязыковых вузов на занятиях по иностранному языку. Представлены примеры использования ситуативных упражнений на занятиях со студентами нелингвистических специальностей для обучения коммуникативным навыкам и подготовительной (предразговорной) деятельности.-
dc.language.isootheren
dc.subjectситуативні вправиen
dc.subjectактивізація пізнавальної діяльностіen
dc.subjectстудентen
dc.subjectнелінгвістичний ВНЗen
dc.subjectнавчання іноземним мовамen
dc.subjectситуативные упражненияen
dc.subjectактивизация познавательной деятельностиen
dc.subjectнелингвистический вузen
dc.subjectобучение иностранным языкамen
dc.subjectcase studiesen
dc.subjectintensification of cognitive activityen
dc.subjectstudenten
dc.subjectnon-linguistic universitiesen
dc.subjectteaching foreign languagesen
dc.titleСитуативні вправи на заняттях з іноземної мови у немовних ВНЗ як один із засобів активізації пізнавальної діяльності студентівen
dc.title.alternativeСитуативные упражнения на занятиях по иностранному языку в неязыковых вузов как одно из средств активизации познавательной деятельности студентовen
dc.title.alternativeUsing Case Studies at Foreign Language Classes in Nonlinguistic Higher Educational Institutions for the Purpose to Intensify Students’ Cognitive Activityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Golubnycha_15-18.pdf1.41 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.