Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/14504
Title: Система заходів забезпечення відновлення земель: концептуальні положення
Authors: Лісова, Т.В.
Keywords: відновлення
попередні заходи
основні заходи
охорона
земельна реформа
восстановление
предварительные мероприятия
основные мероприятия
охрана
земельная реформа
restoration
preliminary measures
main measures
protection
land reform
Issue Date: 2018
Citation: Лісова Т. В. Система заходів забезпечення відновлення земель: концептуальні положення / Т. В. Лісова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право. – 2018. – Вип. 48, т. 1. – С. 127–132.
Abstract: Статтю присвячено комплексному дослідженню системи заходів забезпечення відновлення земель. Зроблено висновок, що у чинному земельному законодавстві залишаються недостатньо врегульованими суспільні відносини у сфері відновлення земель. Проаналізовано попередні та основні заходи відновлення земель.
Статья посвящена комплексному исследованию системы мероприятий обеспечения восстановления земель. Сделан вывод, что в действующем земельном законодательстве остаются недостаточно урегулированными общественные отношения в сфере восстановления земель. Проанализированы предварительные и основные мероприятия восстановления земель.
Description: The article is devoted to the comprehensive study of the system of measures for the restoration of land. It is concluded that in the current land legislation, social relations in the sphere of land restoration remain insufficiently regulated. The preliminary and main measures of land restoration are analyzed.
URI: http://www.visnyk-juris.uzhnu.uz.ua/file/No.48/part_1/32.pdf
https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/14504
Appears in Collections:Наукові статті кафедри земельного та аграрного права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lisova_127-132.pdf2.11 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.