Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/14550
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПогрібна, В.Л.-
dc.contributor.authorПідкуркова, І.В.-
dc.date.accessioned2018-05-18T19:28:46Z-
dc.date.available2018-05-18T19:28:46Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПогрібна В. Л. Роль профільного вузу в попередженні професійного маргіналізму юристів / В. Л. Погрібна, І. В. Підкуркова // Вісник Національного університету «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого». Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія. – Харків, 2015. – № 1. – С. 234–242.ru
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_2015_1_25-
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/14550-
dc.descriptionThe paper deals with the problem of the occurrence of marginalism of professional lawyers at the stage of training. It is emphasized that professional marginalism – is not just a banal incompetence as lack or inadequacy of professional legal knowledge and skills; this is primarily personal position of non-membership and mental non-involvement in socially recognized for legal profession-professional ethics or, on the contrary, internal reference to morality itself to the other professional environment. The authors conclude that the formal-conformist acceptance of professional values at the stage of learning may provoke functional marginalism through imitation of learning activities or through direct sabotage.ru
dc.description.abstractУ статті крізь призму теорії зони найближчого розвитку Л. С. Виготського аналізується механізм імовірної професійної маргіналізації юристів під час навчання у ВНЗ та визначається потенціал виховної роботи зі студентами щодо її попередження. Доводиться, що перехід до принципово нового змісту професійної освіти, який пов’язаний не тільки з переглядом навчальних програм, але й удосконаленням основних напрямів виховної роботи, здатен забезпечити її розвиваючий характер, можливість стати засобом самореалізації і самоствердження особистості в динамічному світі професій, унеможливити розвиток ментального та функціонального професійного маргіналізму майбутніх правників.ru
dc.description.abstractВ статье сквозь призму теории зоны ближайшего развития Л. С. Выготского анализируется механизм вероятной профессиональной маргинализации юристов во время обучения в вузе и определяется потенциал воспитательной работы со студентами для ее предупреждения. Доказывается, что переход к принципиально новому содержанию профессионального образования, связанный не только с пересмотром учебных программ, но и усовершенствованием основных направлений воспитательной работы, способен обеспечить его развивающий характер, возможность стать средством самореализации и самоутверждения личности в динамическом мире профессий, сделать невозможным развитие ментального и функционального профессионального маргинализма у будущих юристов.-
dc.language.isootherru
dc.subjectпрофесійна ідентифікаціяru
dc.subjectпрофесійний маргіналізмru
dc.subjectвиховна робота у ВНЗru
dc.subjectвиховна робота у ВНЗru
dc.subjectпрофессиональный маргинализмru
dc.subjectвоспитательная работа в вузеru
dc.subjectprofessional identityru
dc.subjectprofessional marginalismru
dc.subjecteducational work at the universityru
dc.titleРоль профільного вузу в попередженні професійного маргіналізму юристівru
dc.title.alternativeРоль профильного вуза в предупреждении профессионального маргинализма юристовru
dc.title.alternativeRole profile high school in the prevention of professional marginalіsm lawyersru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Наукові статті кафедри соціології та політології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pogribna_Pidkurkova_234-242.pdf288.69 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.