Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/15622
Title: Стратегічні комунікації: до проблеми осмислення сутності
Authors: Дзьобань, О.П.
Keywords: стратегічні комунікації
інформація
інформаційні технології
цільова аудиторія
медіа
стратегические коммуникации
информация
информационные технологии
целевая аудитория
медиа
strategic communication
information
informational technologies
target audience
media
Issue Date: 2018
Citation: Дзьобань О. П. Стратегічні комунікації: до проблеми осмислення сутності / О. П. Дзьобань // Міжнародні відносини: теоретико-практичні аспекти : зб. наук. пр. – Київ, 2018. – Вип. 2. – С. 254–264.
Abstract: Метою статті є порівняння у загальному вигляді основних точок зору на проблему стратегічних комунікацій і обґрунтування на цій основі їх залежності від науково-технічної революції й глобалізації. Застосовувався весь комплекс філософських загальнонаукових, та специфічних методів наукового дослідження, які притаманні гуманітарній науці, у їх взаємозв’язку й взаємодоповнюваності. Проаналізовані наукові підходи до розуміння стратегічних комунікацій, наведені найбільш характерні їх визначення. Виокремлені фактори бурхливого розвитку стратегічних комунікацій; основні складові (громадська дипломатія, зв’язки з громадськістю, інформаційно-психологічні операції) та технології (іміджмейкінг, брендинг, міжкультурна комунікація, репутаційний менеджмент, спін-доктор). Обґрунтовується, що в сучасних умовах усе більшої значущості набуває вирішення конфліктів, як внутрішніх, так і міждержавних, із застосуванням інформації й інформаційних технологій; розвиток останніх кардинально змінює принципи й методи управління і комунікації, він же й ліг в основу революції в галузі міжнародних відносин і у військовій справі. Зазначається, що «нові медіа» через загальнодоступність соціальних мереж створюють серйозні проблеми для стратегічних комунікаторів, внаслідок чого створюється серйозна загроза кібербезпеки у мережі Інтернет і розгортання інформаційного протиборства між стратегічними комунікаторами різних країн і залучення в них світової аудиторії. У результаті робиться висновок, що стратегічні комунікації детерміновані науково-технічною революцією й глобалізацією і подальший їх розвиток буде залежати від цих двох феноменів і від здатності людей вчасно відповідати на їх виклики.
Целью статьи является сравнение в общем виде основных точек зрения на проблему стратегических коммуникаций и обоснование на этой основе их зависимости от научно-технической революции и глобализации. Применялся весь комплекс философских общенаучных и специфических методов научного исследования, присущих гуманитарной науке, в их взаимосвязи и взаимодополняемости. Проанализированы научные подходы к пониманию стратегических коммуникаций, приведены наиболее характерные их определения. Выделены факторы бурного развития стратегических коммуникаций; основные составляющие (общественная дипломатия, связи с общественностью, информационно-психологические операции) и технологии (имиджмейкинг, брендинг, межкультурная коммуникация, репутационный менеджмент, спин-доктор). Обосновывается, что в современных условиях все большую значимость приобретает решение конфликтов, как внутренних, так и межгосударственных, с использованием информации и информационных технологий; развитие последних кардинально меняет принципы и методы управления и коммуникации, оно же и лягло в основу революции в области международных отношений и в военном деле. Отмечается, что «новые медиа» из-за общедоступности социальных сетей создают серьезные проблемы для стратегических коммуникаторов, в результате чего возникает серьезная угроза кибербезопасности в сети Интернет и развертывания информационного противоборства между стратегическими коммуникаторами разных стран и привлечения в них мировой аудитории. В результате делается вывод, что стратегические коммуникации детерминированы научно-технической революцией и глобализацией и дальнейшее их развитие будет зависеть от этих двух феноменов и от способности людей вовремя отвечать на их вызовы.
Description: The purpose of this article is to compare in a General view the main points of view on the issue of strategic communications and justification on the basis of their dependence on the technological revolution and globalization. Was used the whole complex of philosophical, General scientific and specific methods of scientific research, inherent in the Humanities, in their interrelation and complementarity. Analysis of scientific approaches to understanding strategic communication, the most characteristic of their definition. The factors of the rapid development of strategic communications; major components (public diplomacy, public relations, information and psychological operations) and technology (the image-making, branding, intercultural communication, reputation management, spin-doctor). It is proved that in modern conditions more and more importance is the resolution of conflicts, both internal and interstate, using information and information technology; development changes the principles and methods of management and communication, that formed the basis of the revolution in the field of international relations and military affairs. It is noted that "new media" because of the accessibility of social networking pose serious challenges for strategic communicators, with the result that there is a serious cybersecurity threats on the Internet and the deployment of information warfare between strategic communicators from different countries and bringing them to a global audience. In the result it is concluded that strategic communication is determined by the scientific and technological revolution and globalization and their further development will depend on these two phenomena and on the ability of people time to answer their calls.
URI: http://international-relations.knukim.edu.ua/article/view/133361/129888
https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/15622
Appears in Collections:Наукові статті кафедри філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dzoban_254-264.pdf568.72 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.