Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/8552
Название: Суспільна репутація університету: фактор довіри в освітній сфері
Другие названия: Общественная репутация университета: фактор доверия в образовательной сфере
The public reputation of the university: the factor of the trust in the educational sphere
Авторы: Шевченко, Л.С.
Shevchenko, L.S.
Ключевые слова: університет
суспільна репутація
довіра
репутаційний менеджмент
университет
общественная репутация
доверие
репутационный менеджмент
university
social reputation
trust
reputational management
Дата публикации: 2013
Библиографическое описание: Шевченко Л. С. Суспільна репутація університету: фактор довіри в освітній сфері / Л. С. Шевченко // Вісник Національного університету «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого». Серія: Економічна теорія та право. – Харків, 2013. – № 2. – С. 9–22.
Аннотация: Розкрито зміст та шляхи формування суспільної репутації та довіри до університету. Виявлено вплив на репутацію університету таких факторів, як: репутація освітньої послуги, репутація викладачів ВНЗ, репутація споживачів та замовників освітніх послуг. Сформульовано висновок про необхідність репутаційного менеджменту в університеті.
Описание: The content and ways of the forming of the social reputation and the trust in the university are investigated. The influence on the university reputation such factors, as reputation of the educational service, the university teacher’s reputation, the reputation of the consumers and customers of the educational services, are exposed. The conclusion about necessity of the reputational management is drawn.
URI: http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/8552
Располагается в коллекциях:Наукові статті кафедри економічної теорії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Shevchenko.pdf376,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.